Brev:
Modermælkserstatning og vælling
10. juni 2008
Alder:
8 mdr.
Modermælkserstatning og vælling
Hej Helen.
Bare et kort spørgsmål:
Sara er 8,5 mdr og får flaske med MME inden luren formiddag og eftermiddag - Dvs ca 350-400 ml ialt. Hun får vælling aften og sen aften også ca 400 ml ialt. Er det ok, eller skal jeg give hende MME istedet for den ene vælling? Skal det reduceres ved 9 mdr?
Hej hej
Karin